torsdag 8 oktober 2009

Slottsmiddag och massa kyssar

Idag och imorgon är det konferens i stan. Märkligt nog är det en biomaterialkonferens i lilla, lilla Kalmar och givetvis deltar vår lilla grupp på den. Imorgon ska jag hålla mitt första fördrag på en konferens och det känns ju givetvis lite pirrigt eftersom flera stora namn inom branschen är där...

Ikväll var det kongressmiddag på slottet. En mycket trevlig kväll, som var tvungen att ta slut tidigt, eftersom jag måste vara pigg imorgon.

Finkläder på innan slottsbesök...


Jag och Peran hade kul...


Idag åkte Martin till Skåne för att hjälpa till o renovera på deras sommarstuga. Jag tyckte givetvis att det var lite trist att han skulle vara borta hela helgen och sa att jag skulle sakna hans pussar. När jag kom hem från konferensen idag möttes jag av en skål full med godisläppar... I like :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar