onsdag 7 oktober 2009

Desperate Housewives

För ett bra tag sedan, kanske 1.5 år sedan, hade vi en väldigt trevlig projektstudent i vårt lab. Hon berättade att hon och ett par av hennes tjejkompisar hade som tradition att samlas nån gång i månaden och titta på Desperate Housewives o dricka te.

När hon frågade om jag hade lust att komma dit, tvekade jag lite... jag var inte jätteinsatt i programmet och så visste jag inte riktigt vad det var för folk som var där. Lyckligtvis kastade jag mina försiktiga dumheter åt sidan och följde med. Tjejerna som var där visade sig vara jättetrevliga och traditionen har fortsatt, med mig inkluderad.


Igår kväll var det dags att träffas igen för att titta på 2 nya avsnitt och det var precis lika mysigt o trevligt som alltid. Tänk vad mycket roligare det är att göra saker tillsammans med andra människor än att sitta helt själv... Jag känner att det här inlägget kräääver (för att citera Tyko på julafton) ett riktigt präktigt avslut: Delad glädje ÄR dubbel glädje :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar