fredag 18 september 2009

Nya kontoret

Nu har jag flyttat till ett nytt kontor på jobbet. Man gör oftast det när det närmar sig slutet för att man ska få lugn och ro och kunna skriva massor, utan att sällskapssjuka kollegor kommer förbi (och för att en sällskapssjuk Anna ska ha svårare att hitta nån o prata med...).

Så nu har jag flyttat upp till översta våningen i huset, till chefens kontor, som hon aldrig använder. Det är större än mitt förra, med ett stort härligt fönster. Nu har jag fått upp min dator, blommor och lite böcker. Det kommer att bli bra det här :)

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha ett eget kontor! Så häftigt. Men varför har alla kontor 90-talsgardiner? ALLA verkligen. Jag tycker det vore trevligt om man fick ta med sig sina egna gardiner. Fram för mer personifiering av kontoren!

    SvaraRadera