tisdag 26 maj 2009

Min vardag

Nuförtiden sitter jag mest vid skrivbordet på jobbet varenda dag. Labbandet är lagt på is för ett tag framöver och jag försöker komponera ihop, inte en, inte två, utan tre artiklar. Det är lite mastigt för nån som inte tycker det är så kul att skriva... Men när jag väl kan skicka in mina tre artiklar kommer jag tycka att allt är toppenkul, så det får väl vara värt det :)

Under tiden sitter jag vid mitt fulla skrivbord, massa dokument på datorskärmen, artiklar o annat material att läsa överallt och kaffe, kaffe, kaffe... Lika bra att vänja sig inför hösten när det ska knåpas ihop en avhandling!

2 kommentarer:

  1. Aaahh jag ar sa avundsjuk!!! Inga artiklar sa langt ogat kan se har... inte med teleskop heller for den delen. Under min doktorandtjanst har min handledare bestamt sig for att byta universitet... och sen for att bygga ett helt nytt labb. Jag har inte labbat ordentligt pa ett halvar!!! Jag kanner mig en aning stressad. Kul att se dig i blogglandet igen. Har saknat dig! Puss

    SvaraRadera
  2. Usch... ja, det där med att skriva är inte kul. Men söta skor har du!!! KRAM!

    SvaraRadera