fredag 22 maj 2009

Byggmästare Engberg

I min lilla lägenhet finns en garderob att ha sina kläder i. Mmm. Just det, EN garderob. Det funkar ju inte ens med bästa vilja. Så jag var tvungen att göra något åt det.

Därför jag var på IKEA igår och inhandlade 2 byråer som skulle passa precis på den enda väggen jag hade att tillgå till ändamålet. Idag började jag bygga och en bit in i byggandet så såg det ut som ett bombnedslag. Men allt funkade bra, inte nåt som strulade. O dessutom var det första gången som jag byggde möbler med en skruvdragare. Jag kommer aldrig bygga möbler utan en skruvdragare i framtiden... Så skönt att slippa alla blåsor i händerna...!


Så här fint blev det när möblerna var klara. Helt perfekt. Nu ska jag bara städa ut massa kläder, så att dom faktiskt får plats i mina fina byråer :) Kolla in toppen på den smala byrån. Man kan lyfta på toppen och där finns en spegel och dessutom plats för lite småsaker, såsom smycken och annat som man vill ha koll på. Snyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar