lördag 30 maj 2009

Föräldrabesök

Denna veckan har jag haft båda föräldrarna på besök. Pappa var här tidigare i veckan och mamma o PÅ var här idag. Alla parter ville se så jag levde och mådde bra och dessutom var dom nyfikna på hur jag bodde nuförtiden (i lägenhet nr 6 här i Kalmar).

Det fina med att flytta (enda anledningen till att jag gjort det så ofta) är att man får fina inflyttningspresenter av föräldrar och vänner. Så även denna gång. Pappa hade med sig 2 fina viner som kommer att smaka riktigt bra.


Av mamma o PÅ fick jag välja ut växter till mina 2 krukor som jag har på loftgångsbalkongen. Rosa och lila...så fint!


Blommorna är så fina att man blir glad bara av att titta på dom. Tänk om man kombinerar de båda presenterna och först dricker lite vin, o sen tittar på blommorna. Hur glad blir man inte då...? :)

1 kommentar:

  1. Åh! Jag vill också ha inflyttningsfest för föräldrar. Så mysigt!

    SvaraRadera