tisdag 4 januari 2011

Sixtrid

Idag har vi varit på besiktning av Sixtrid. Besixtring.

Lillen har nu blivit 15 cm mellan rumpa och huvud. Lägg till ca 10 cm ben, så har du en 25 cm´s liten skönhet. Allt så bra ut på ultraljudet och nog för att jag känner att den rör sig ibland, men att den rör sig så mycket... än hit, än dit. Knappt stilla alls :)


Mitt officiella förlossningsdatum är nu satt till den 3:e juni, men eftersom flera bebisar i släkten har "återanvänt" släkt och vänners födelsedatum tror jag att Sixtrid kommer antingen:

30/5 (farfars dag),
5/6 (bästisen Erikas dag) eller
9/6 (svärmors dag)

Vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. Tihi!!!! Hoppas hoppas hoppas att jag får dela födelsedag med Sixtrid!

    SvaraRadera
  2. Annars fyller min syrra år 3/6 så det går bra då med :)

    SvaraRadera