söndag 20 december 2009

Julfix o annat

Idag har varit en härlig dag. Solen har lyst från en blå himmel och snön ligger gnistrande vit på marken. På förmiddagen roade jag mig med lite julfix, jag tillverkade nämligen 2 sorters julgodis och så slog jag in lite julklappar. Dessutom var jag med Nina och köpte ytterligare några julklappar. Nu är nog allt klart tror jag...

Efter allt fixande tog jag och Martin på oss varma kläder och gick vi ut på långpromenad. Om jag inte missminner mig är rundan vi gick drygt 8 km och efter att ha pulsat runt i snön var vi faktiskt lite trötta. Väl hemma tog vi igen oss lite, med varm choklad och lussekatt i soffan. It's been such a perfect day, and I'm glad I spend it with you!

1 kommentar:

  1. Vackra, vackra Sverige. Ha en riktigt fin jul tillsammans och hälsa familjen din! KRAM!

    SvaraRadera