onsdag 16 december 2009

Granbollen och nördigt rolig öl :)

Nu är "Granbollen" klädd och fin. Det är faktiskt väldigt mysigt med en gran... Snön har vräkt ner hela dagen, vilket gjorde att min planerade lilla Skånetur fick ställas in. Säkerhet över allt... Men det är verkligen fint med allt vitt! Jul...


Ikväll ska Martin hem till en kompis och dricka några öl. Han var på bolaget och hittade följande öl... Rolig för oss nördar... För den som inte känner sig bekant med begreppet Rigor mortis kan jag upplysa er om att det är latin för likstelhet. Kan namnet ha något att göra med att alkoholhalten i ölen höll drygt 10 % :) ?

1 kommentar:

  1. Som den nörd jag är tror jag att jag köpt Rigor Mortis också nån gång. Men jag gillar ju inte öl, så jag tyckte inte den va god... Men namnet är ju grejen!

    SvaraRadera