måndag 1 februari 2010

Disputation

I fredags var det alltså dags. AnnaPanna genomgick sin metamorfos och kom ut på andra sidan tunneln som Dr. Engberg. Allt gick kanon och jag är mycket nöjd med både presentation och utfrågningen. Jag och opponenten var på "samma nivå" och ansåg uppenbarligen ungefär samma saker vara viktiga, vilket ledde till en riktigt trevligt diskussion.

Här är jag och min kära handledare Kristina innan disputationen.


Här har vi "gänget", bestående av handledare, två (av totalt 3 st) av de som satt med i betygsnämnden samt opponenten på min högra sida. Opponent, samt alla i betydsnämnden, heter Peter. Alltså Peter x 4. Lite skoj :)


Jag tackar så hjärtligast för alla "lycka till", glada tillrop och peppningar som jag har fått på vägen till denna dag. Det har betytt så mycket!

1 kommentar: