söndag 24 januari 2010

Freakish!

När jag och Erika var små brukade vi roa oss med att köpa ansiktmasker ibland och göra oss fina på vårt lilla "hemmaspa".

Idag var jag på HM efter jobbet för att inhandla strumpbyxor till "Dagen D". Just idag kände mig ovanligt trött och glåmig. Då får jag se på några bekanta påsar där mellan hyllorna. Just det, ansiktmasker... Jag valde ut en som skulle göra min hy ren på djupet. Det lät ju bra...

Väl hemma kletade jag på. På baksidan av paketet stod det: låt torka helt och dra sedan av masken. Hmm... Det där fattade jag inte, men jag tänkte att det löser sig nog det det väl är dags. O visst löste det sig, även om jag inte alls var beredd på hur kul det skulle vara...

Jag drog... Det såg ut som hela skinnet lossnade...


Efteråt kändes huden faktiskt ren och ansiktet blev väldigt mjukt. Häftigt :)

2 kommentarer:

  1. Tihi! ja, det ser ju rätt så roligt ut... :)

    SvaraRadera
  2. har du aldrig sett american psycho??
    Lycka till imorgon gumman!!!!!

    SvaraRadera