måndag 9 november 2009

Min chef!

Jag hintade tidigare om att det hade hänt något bra på arbetsfronten. Det är nämligen så att chefen har fått pengar från VR - Vetenskapsrådet. Mycket pengar till och med. Det innebär att jag med stor säkerhet inte behöver lämna labbet så snart jag har disputerat i januari, utan att jag kan få vara kvar ett tag till och göra klart de projekt som jag håller på med. Det känns skoj, speciellt eftersom det finns mer att göra på mina projekt och det skulle kännas tråkigt att inte ro det i hamn det jag har jobbat så mycket med!

Hursomhelst så finns det en artikel vetenskapsrådets tidning som handlar om chefen. Läs, så får vi dessutom en liten inblick i vad jag jobbar med :)

3 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Det var ju hur kul som helst. Vad glad jag är för din skull. :)

    Himlen är faktiskt blåare på högre höjder (som i Boulder). Detta eftersom antalet partiklar mellan marken och atmosfären minskar. Tada! Veckans vetenskapslektion.

    SvaraRadera
  2. Oj, IkaPika! Vad du kan. Det ska jag komma ihåg!

    SvaraRadera
  3. grattis!! jag vill ha en likadan chef som du!!

    SvaraRadera