torsdag 2 juli 2009

Skönt

Vi är fortfarande kvar i Stockholm och det är varmt. Så himla varmt... Det är nästan plågsamt att gå runt o titta på allt medan solen gassar och steker mitt skinn knaprigt. Vill bada... Nåja, helgen kommer innebära fri tillgång till bad...

Jag försöker mig på en löparkarriär. Det är andra gången sen jag var "liten" som jag seriöst har fått för mig att jag ska lära mig att springa. Förra gången var ett år i januari månad, vilket innebar att termometern alltid pekade på minusgrader och det var således inte så jätteskönt. Så nu gör jag ett nytt försök när det är varmt och skönt ute.

Därför tog jag med träningskläder till Stockholm, klev upp halv åtta i morse medan det ännu inte är SÅ varmt och promenerade ut till Djurgården där jag sprang 15 minuter åt ett håll och sen tillbaka. För den löpvane kan det tyckas fånigt, men för mig är det sjukt bra!! Så om nån såg något rosa virvla förbi på Djurgården i en obeskrivlig hastighet, så var det nog jag...:)

Efter löpturen blev det en god hotellfrukost och nu ska jag gå ut på stan ett par timmar (medan pappa roar sig genom att titta på gamla rustningar) o njuta av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar