tisdag 10 maj 2011

Sista jobbdagen

Idag har jag jobbat min sista dag på... länge. Det känns konstigt, men väldigt skönt. Nu ska jag vila mig i form inför förlossningen och inte minst försöka förstå vad som komma skall. Det är inte helt lättsmält att 2 ska bli 3. Fantastiskt så klart, men svårt att greppa :)

För att tacka mina trevliga kollegor hade jag fixat fika. Cheesecake, med passionsfrukt i och massa jordgubbar & hallon på toppen. Mycket gott :)


För att tacka mig fick jag denna fina mjukis av en kollega. Vad det är? En trombocyt, så klart! Alltså den blodcell som jag har jobbat mest med här i Lund. Underbart nördigt!

2 kommentarer:

  1. Ja, så är det dags. Njut nu av att kunna vara ledig och ta det lugnt. Det gäller ju att vara i god form när det väl är dags för den stora dagen. :) Vi får försöka Skypa i helgen ifall du är hemma. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag är hemma mycket, så vi ska nog hinna få in ett litet chat! Trevligt! Kram!

    SvaraRadera