fredag 1 april 2011

Ledig fredag

Idag har jag haft ledig fredag och har spenderat dagen med mamma som kom på besök till dom södra breddgraderna. Vi inledde dagen med att klippa ett äppelträd, en av mammas specialiteter. Jag är inte alls duktig på det, men vem vet, övning kanske ger färdighet :)

Efter det for vi in till Malmö och åt lunch, gick lite på stan och besökte barnmorskan. Jag gick igenom besiktningen och slog ännu en gång nytt rekord på Hb-värdet: 138 g/L! Järntabletter funkar uppenbarligen!

Mamma köpte en bukett blommor till mig på torget. En av mina absoluta favoritblommor till utseendet, men som (enligt mig) har ett väldigt fult namn... Ranunkel... Vacker som en dag!

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter med att klippa äppelträd. :) Klättra försiktigt på stegen bara, ens balans är ju inte direkt densamma med magen. Hihi!

    SvaraRadera