måndag 6 september 2010

Jag gillar...

...när internet gör mitt liv lättare! Som alla nog vet vid det här laget ska vi flytta i början på nästa år. Eftersom vi ska flytta långt så ska vi anlita en flyttfirma. Så var hittar man en sån...? Och hur hittar man en som är prisvärd?

Jo, man går till Flyttlistan. Där fyller man i nödvändiga uppgifter och flyttfirmorna som jobbar i vald region skickar sen offerter till MIG. Utan att jag behöver ringa runt och leta. Utmärkt!


När jag tittade närmare på sidan insåg jag att man kan söka efter fler tjänster på samma vis. Alltså har jag nu lagt in offertförfrågan även angående flyttstäd. Och om man får många gäster i sitt nya hus kan man lägga in förfrågan om catering... Den dagen man ska sälja sitt hus kan man lägga in förfrågan om mäklartjänster. Smidigt....! I like!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar